Followers Sejati

Nuffnag

Adverlets

Thursday, February 02, 2012

Official 2012 MotoGP testing ( siri 2)

Assalamualaikum! 
Lagi gambar dan aksi panasss jentera MotoGP.. :-D

ini semua gambar2 sekitar test di litar sepang baru- baru ni sebelum pembukaan MotoGP di Qatar nanti.
teruja kah anda ??? wakakakaaa~
tapi aku mintak maap la kalau gambar berulang dgn post sebelum nih, tak sengaja la kot..
haha, tapi aku rasa tak. sebab aku nih blogger professional. :-p
takdelah, nama pon budak2 je kan. Hope korang berpuas ati.

apa apa pon, di sini ada gambar lesemua 17 racer !! gotta catch 'em all !!! :-D

Alvaro Bautista dari pasukann San Carlo Honda Gresini

Andrea Dovinzioso dari pasukan Yamaha Tech 3

Ben Spies dari pasukan Yamaha Factory Racing

Cal Cluthrow dari pasukan Monster Yamaha Tech 3

Hector Barbera dari pasukan Pramac Racing

Franco Battaini dari Ducati Marlboro Team

Dani Pedrosa dari Repsol Honda Team

Colin Edwards dari NGM Mobile Foward Racing

Casey Stoner dari Repsol Honda Team

Ivan Silva dari Avintia Racing

Jordi Torres dari Avintia Racing

Jorge Lorenzo dari Yamaha Factory Racing

Karel Abraham dari Cardian AB Motoracing

Katsuyuki Nakasuga dari Yamaha Factory Racing

Valentino Rossi dari Ducati Marlboro Team

Stefan Bradl dari LCR Honda

Nicky Hayden dari Ducati Marlboro Team




"Kalau salah tu tegur- tegur lah. Kadang- kadang aku over ke, fakta salah ke, ajaran sesat ke, then korang lagi otai dan lebih mengetahui. ajar la aku yang noob nih. heh. peace!!"

No comments:

Nuffnag