Followers Sejati

Nuffnag

Adverlets

Wednesday, February 15, 2012

FMH Kuasa 200cc Malaysia




"Anda tidak mampu pakai CBR 250? kawa 250? blade 250? KTM 200? tidak mengapa! kini nada boleh dapat motorsikal berkuasa 200cc pada harga 5k! ya harga 5 k!!!!!!! O.O . TAPI MADE IN MALAYSIA! dan ianya sungguh laju.........................."
 
Huargghh!! terkejut beruk aku bila dapat dengar ni daripada sahabat aku semalam. Malaysia kuar motor 200cc?? 5k pulak tu?? humak aih!! dan aku cekik daud (check it out) lagi bertambah beruk aku (??)

Bila aku bukak laman web dia yang menyatakan :

Welcome to FMH Motorbikes Malaysia

FMH Motorbikes Malaysia designs and assembles the FMH Kuasa locally in Malaysia. Components are sourced from the best vendors including Racing Boy and Michelin in Malaysia. Our 200cc Engine which has been in production in the USA for 10 years has been tested and validated for its quality and reliability.
 
This great product is the "about time" bike for Malaysia providing safe, comfortable and affordable motoring. The FMH Kuasa 200cc is available at an amazing price of RM 4995+ORC!

beruk beruk aku bertambah lagi!!Teknologi enjin ni dah berada di Amerika selama 10tahun, dan baru nak masuk Malaysia?? Haha.. biasala kot, teknologi injection kat Yamaha FZ pon Jepun dan negara luar dah pakai sejak hujung 80-an lagi. Yamaha FZ ape ntah, moyang Yamaha FZ150i tu. Pastu injection pon baru masuk malaysia berapa tahun lepas.

2stroke pon negara luar da lama pakai teknologi direct injection. Malaysia ketinggalan sikit. Kui kui

Apa pun, masih lagi sedikit maklumat yang aku dapat. apa kata korang dulu yang cekik daud apa saja yang aku sajikan :-D
 Specs of FMH Kuasa 200cc

most parts are form Racing Boy and Michelin. Walaweh!! Tayar pon Michelin Sporty tu. Aku nakkk!!! Lagi best, memang meleper la keje aku ~

Beberapa snapshot FMH Kuasa 200:








So... sapa2 yang berminat? dengar kata jugak first 100 customer dapat price RM 3995.00. beli cepat!! review sama aku :0)

nota kaki: "Kalau salah tu tegur- tegur lah. Kadang- kadang aku over ke, fakta salah ke, ajaran sesat ke, then korang lagi otai dan lebih mengetahui. ajar la aku yang noob nih. heh. peace!!"

2 comments:

iss_bell said...

adoi..slack tang 18" tu la paling penting. susah jumpa kot

budak terpaksa said...

alah.. kata spare part mostly racing boy. mesti ada punya~ haha. bminat ke?

Nuffnag