Followers Sejati

Nuffnag

Adverlets

Monday, January 09, 2012

A blog has been created :-)


Hahaa... akhirnya ada jugak blog aku sendiri khas untuk mengkisahkan tentang impian tegar aku. Impian aku sejak kecil dan tetap membara bahkan makin menjadi- jadi sejak kebelakangan ini. Iaitu Superbike! Sportsbike! Bigbike! dan semua yang sama waktu dengannya. :-D

Aku teringin untuk ada ruang untuk meluahkan, berkongsi mengenai makhluk dua roda ini dan alang- alang aku dah ada blog (setelah dipaksa buat untuk subjek bahasa Inggeris aku), maka aku pon create la satu lagi untuk ini. Dan sebab itulah nama aku 'Budak Terpaksa'. Itu nama untuk blog bahasa Inggeris aku.. hehee~ 

Ape sekalipon, aku harap korang enjoy dan follow blog aku nih,,, boleh komen2 dan tukar pandangan jugak. Aku pon, budak baru belajar :-) Thanksss~

Oh yea! Aku mempunyai sebuah Yamaha FZ150i... Yang agak tidak laju tetapi bergaya. Cukup lah memandangkan status aku sebagai seorang pelajar lagi. Boleh la untuk belajar selok- belok asas penunggangan dulu. Sekadar maen highway 140, 150 dan cornering 110. Tetapi aku tetap memasang angan-angan untuk 1000cc suatu hari nanti. Doakan aku. Yeah!!!



Foto motor aku bersama sahabat2 rider kecil2an nya :-)

No comments:

Nuffnag